Thursday, July 21, 2016

Announcement!!

Hai dreamers..Ini blog baru Mimi.Blog yang lama tu entah kenapa Google padam.Fuhhh!!Sedih juga la.Berhari-hari juga la tak tidur malam.Kah!Tipu ok.

Bila dah guna blog baru ni rasa malas pula nak start dari awal tapi ini adalah apa yang aku suka.Nak tak nak semuanya harus bermula dari kosong.Sobsss..Kesian juga aku kan..

Oh yaaa..Maybe sebab email Mimi kena disable oleh google thats why semua akaun yang bersangkutan dengan email tu hilang.Adoiiii..Sakit juga kepala otak aku nak fikir tapi nak buat macam mana kan.Benda dah jadi,so kena la terima.

Apapun,terima kasih keran sentiasa support Mimi.Tskkkkk..Terima kasih juga buat Prai sebab edit blog aku sampai cantik macam ni.Sesungguhnya aku suka..Wkwkwkw
Terima Kasih Suda Singgah.Lain Kali Mai la Singgah Lagi

1 comment:

 

Template designed by RRAI | Segala yang tertulis adalah hak milik Blog Mimi Story | All rights reserved